
Kommunalt affald
AMCS giver kommunale kunder mulighed for at få maksimal værdi ud af givne budgetter ved at øge effektivitet gennem ruteoptimering, styring af aktiver som containere, samt gennemsigtighed og overblik over indsamlingen i realtid.
Kommunalt affald
Vi betjener millioner af husstande i hele verden
AMCS tilbyder en komplet affaldshåndteringsløsning til kommunal-, husholdnings-, miljø- og sanitetsafdelinger. AMCS-tilbuddet til kommuner omfatter avancerede teknologiløsninger til indsamling af husholdningsaffald, ruteplanlægning, køretøjsteknologi (vejning og RFID), sommer- og vintertjenester samt kundeservicesupport. AMCS-platformen yder fuld support til administration af underleverandører samt overvågning af serviceniveau, dynamisk rapportering og analyse.
Maksimal værdi
AMCS giver vores kommunalkunder mulighed for at få maksimal værdi ud af deres tilgængelige budgetter ved at drive effektivitet gennem ruteoptimering, styring af containerforvaltning og synlighed i realtid af indsamlingstjenestens status. Den leverer adgang i realtid til kunde- og servicedata for at gøre det muligt at håndtere indgående forespørgsler på stedet. Derved minimeres udrykningsomkostninger, og kundeserviceniveauer forbedres.
Digitalt engagement
AMCS Digitalt engagement-platformen og kundeportalen giver en kundeorienteret, online selvserviceløsning, der minimerer interaktion med callcenteret. Den giver individuel adgangskodebeskyttet adgang til en konfigurerbar række kundespecifikke oplysninger, herunder hyppigheden af indsamling, servicehistorik, yderligere tilgængelige tjenester, klager eller forespørgsler, ændringer eller beskeder og, hvis relevant, konto- og faktureringsstatus, herunder erklæringer, fakturaer og online-betalingskanaler.
Førerhus- og køretøjsløsninger
Køretøjsløsninger kan skræddersyes, så de passer til de individuelle kommunale funktionskrav og budgetter. Tabletenheder til førerhuse med rutedetaljer, køreanvisninger og interaktion med kontoret understøttes og køretøjsteknologi til serviceverifikation, selvstændigt eller i kombination med RFID. AMCS leverer et proprietært certificeret vejesystem til indsamling af affald, der integreres fuldstændigt med AMCS back-office-løsningen til virksomhedsforvaltning, til betaling efter vægt (eller: pay as you throw/mængdebaseret) eller programmer til overvågning af genbrug.
Relaterede casestudier
Relaterede løsninger
Flere relaterede løsningerOur Solutions
-
Enterprise management
Enterprise ManagementOpen your eyes to greater profit and productivity with our globally acclaimed Enterprise Management (ERP) systems. We have automated hundreds of back-offices for clients around the world with our single platform approach.
Customer Relation ManagementContract & Price ManagementPlanning & Dispatch ManagementResource & Asset ManagementSub contractor managementInbound & Outbound ManagementMaterial tradingBilling & Financial Management
-
Mobile Workforce
Mobile WorkforceAMCS Mobile Workforce (in-cab tablet/on board computer) enables you to reduce costs, increase efficiency and helps eliminate revenue leakage in your collection operations. Giving a return on investment within three to six months.
Planning & Dispatch ManagementDigital RoutingFleet and activity monitoringVehicle Technology IntegrationBin ManagementSafety monitoring
-
Vehicle Technology
Vehicle TechnologyThe next generation of fully calibrated, real-time and, robust bin management is here. Designed by our highly skilled team of engineers, on-board weighing, bin identification and waste collection has never been easier.
CAN-bus / sensor integration (Vehicle Data Hub)
Certified On-Board weighing
Lift tracking / gps matching
LF / HF / UHF RFID
Camera integration
-
Optimization Intelligence
Optimization IntelligenceMaking the move from manual routing and dispatch to automatic route optimization can help your business improve asset utilization, enhance customer service, reduce mileage and driving time, and lower your overall carbon footprint.
Route optimization & planningAgile / event driven re-optimizationOn demand Service OptimizationPrice Optimization (time slotting)Supply chain optimizationInventory optimizationAsset & resource optimizationOrder to cash optimization
-
Digital Engagement
Digital EngagementThis new digital platform enables customers to promptly order waste collection services, and interact with waste operators online. It also provides the opportunity for waste operators to service customers through social media, digital assistants and connected devices.
Subcontractor ManagementAuction platformCustomer & partner web portalsCustomer Service automationDigital payment channels Digital data exchange (EDI)
e-Billing
-
Analytics
AnalyticsOperational, financial and performance data is key for our customers to enable them to determine profitability of their services, operations and customers.
Data extraction toolsIndustry specific data cubesData visualization and BIRole based dashboards