Kundewebportal
Kundewebportalen giver dine kunder adgang til deres konto døgnet rundt. Ved hjælp af en webbaseret interface, der virker på en lang række desktops, tablets og mobil-enheder, lader webportalen kunderne se deres egen konto samt foretage betalinger og ordrer.
Chat-bot (Facebook Messenger)
Med Chat-bot-komponenten kan du interagere med kunder i en chatgrænseflade ved hjælp af en automatiseret bot. En række almindelige forespørgsler er konfigureret på forhånd, og i disse tilfælde vil systemet forespørge den underliggende ERP til at udtænke et velegnet svar.
Digitale assistenter
Digital assistent-komponenten giver dig mulighed for at interagere med kunder gennem en automatiseret stemmegrænseflade som f.eks. med Amazon Echo-enheder. Dette omfatter muligheden for at besvare almindelige forespørgsler såsom saldo- eller kalenderforespørgsler i realtid.
Hvor en kunde muligvis ville have foretaget et telefonopkald traditionelt set for at få et svar, kan de nu selv stille spørgsmålet direkte uden nogen omkostninger for dig. Dette resulterer i større kundetilfredshed ved en lavere omkostning.
Tilsluttede enheder (IoT)
Selvbetjeningskomponenten inkluderer support til tilsluttede enheder såsom knapper og sensorer. Når en handling udløses af en enhed, matches den til den gemte kunde- og enhedsprofil, og derefter leveres den passende handling til din ERP. På denne måde kan kunder indlede deres egne on-demand-tjenester såsom at anmode om tømningen af en container uden at ringe til callcenteret.
Typiske fordele
Customer Self-Service giver mange fordele, herunder:
- Meget forbedret kundetilfredshed
- Opkald omdirigeret til selvbetjeningskanaler med lavere omkostninger
- Automatiserede selvbetjeningskanaler tilgængelige døgnet rundt
- Tidstro jobbehandling giver mulighed for on-demand-tjenester
- Kunder får service når, hvor og hvordan, de vil