Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Danmark language:Dansk
Digital engagement.jpg

Digitalt engagement

AMCS er gearet til at drive branchen ind i en ny epoke med kundekomfort, automatisering af underleverandører og operatøreffektivitet.

EDI and eBilling

AMCS EDI-komponenten automatiserer, hvordan du både sender og modtager fakturaer. Ved at anvende en række ID-standarder såsom X12 og EDIFACT giver EDI-komponenten mulighed for en hurtig og nem udveksling af fakturadata med tredjeparter.

EDI- og e-faktureringsmodulet fjerner behovet for at behandle papirfakturaer fra leverandører og for at sende fakturer på papir/via e-mail til kunder. Hvor EDI-systemet erstatter papirprocesser, har teknologi af denne type vist sig at levere besparelser på op til 80%.

Når det er konfigureret til at oprette forbindelse til din virksomhedssoftware, understøtter det overførsel af fakturaer ved direkte isætning/udtagning, filoverførsel over FTP eller upload, AS2, manuel indtastning og e-mail.

Afsendelse af kundefakturaer

Når du arbejder med store virksomhedskunder, vil det normalt være nødvendigt at sende dem fakturaer i et elektronisk format. Vores EDI-komponent gør dette meget lettere, da det fjerner behovet for at oprette brugertilpassede output-filer for hver kunde. I stedet udtager vi dine salgsfakturaer, validerer dem og gør dem derefter tilgængelige til kunden i det ønskede format. Dette kan spænde fra tilpassede CSV/Excel-filer til X12-, EDIFACT- og Tradacoms-filer.

Kunden kan konfigurere sine egne EDI-indstillinger for at modtage fakturaer i et format og inden for en tidsplan, der passer dem bedst.

 Modtagelse af leverandørfakturaer

Behandling af fakturaer på papir eller via e-mail fra leverandører er langsom og dyr. Når det er nødvendigt at taste fakturaer manuelt ind i et system, opstår der meget tit fejl, hvilket forårsager yderligere dyre manuelle indgreb.

AMCS EDI-komponenten automatiserer håndteringen af leverandør- og underleverandørfakturaer. Disse fakturaer modtages elektronisk af vores systemer, hvor de valideres og matches til jobs og/eller købsordrer. Kun når de sendes ud i din interne ERP.  Dette reducerer behandlingsindsatsen betydeligt.

Typiske fordele

Automatisering af din fakturabehandling giver mange fordele, herunder:

  • Besparelser på 90% over papirbehandlingsomkostninger
  • Forbedret pengestrøm: Bliv betalt af kunderne 5 dage tidligere
  • Forespurgte fakturaer reduceret til under 2%

 

 

Anmod om en demo

webpage benchmark image pardot.jpg

Digital Transformation Barometer

Hvordan kan digital innovation påvirke din virksomhed?

Er du nysgerrig efter at vide, hvad dit næste skridt burde være for i den digitale transformation? Hent benchmark-rapporten nu!

Hent Rapporten