
Papirløs fremtid
Gør hele affaldsindsamlingen elektronisk så arbejdet bliver nemmere for jeres chauffører

Mobilløsning
Reducér de faste omkostninger og slip af med manuelle datainput

Konkurrencedygtig
Øg jeres ruteeffektivitet, brugervenlighed, og opnå mindre interaktion mellem chaufføren og back-office
Mobilløsning
Papirløs fremtid og højere margener
Vi ser frem til en papirløs fremtid med mobilløsningen. Med omfattende erfaring i at implementere mobilløsninger, fokuserer vi på at investere i løsninger af høj kvalitet, samt fokuserer på optimering af drift med Internet of Things, trådløse sensorer, RFID, PTO og CANbus.
Mobilløsningen, vores revolutionerende modul- og in-cab-tablet-løsning, giver dig mulighed for at reducere omkostninger, øge effektiviteten og hjælper med at eliminere tab af indtægter ved dine indsamlingsaktiviteter. Investeringen giver afkast inden for tre til seks måneder. Med Mobilløsningen udføres der mere arbejde. Mens dine kunder vil sætte pris på et højere serviceniveau, en hurtigere fakturering og optimeret ruteplanlægning.
Mobilløsningen er papirløs
Det er tid til at sige farvel til papirarbejde. Takket være vores mobilløsning er den papirløse fremtid her allerede. Ved at reducere faste omkostninger og manuelle datainput, bliver du meget mere konkurrencedygtig. Med udtalt ruteeffektivitet, brugervenlighed og mindre interaktion fra chaufføren.
Mennesker er vigtige for os
Digital transformation forbedrer sundheden og sikkerheden. Som verdens største leverandør af software til affalds- og genbrugsbranchen, går vi op i vores folk og vores kunder.
Den ultimative app til mobilenheder
Vores in-cab-mobil-app er brugervenlig, opererer i realtid, giver et komplet overblik og leverer problemfri back-office-integration. Denne mobil-app til administration af ordrer giver mulighed for digitale planopdateringer, kundeinformationsadgang, tilføjelse af ad hoc-ordrer i realtid, intelligent detaljeret navigation m.m. Med en betydelig reduktion af spildte ture, tilbagelagte kilometer, brændstofsforbrug og CO2-udledning.
-
Revenue assurance
Med vores mobile førerhusløsning kan du altid være i kontakt med din flåde og dine chauffører. Nu kan du få mere ud af hvert eneste aktiv og ressource, samt reducere driftsomkostningerne (papir, håndtering, udskrivning, opbevaring). Dette fører til færre flex-arbejdere og bedre indtægter. Appen forhindrer tab af indtægter. Den overvåger og registrerer hele processen og sikrer dermed faktureringen af alle udførte opgaver.
Førerhusløsningen medfører bedre indtægter ved at registrere:
> Betjente kunder
> Kørte ruter og ikke-planlagt arbejde
> Tømte skraldespande, missede indsamlinger og ekstra afhentninger, når den kombineres med AMCS-hardware og/eller løftesensorer
> Realtidsdata til back-office og data til beregning af faktiske omkostninger
> Aflogning for hurtigere fakturering og pengestrøm
> Færre køretøjer, der udfører de samme jobs…..m.m.HENVEND DIG NU
-
Process standardisation
Vores in-cab-løsninger bruger standardiserede og administrerede grænseflader mellem appen/OBC og back-end-softwaren. De er ideelle til at udvide virksomheder/kommuner og leverer standardisering og harmonisering af virksomhedsprocesser. Med betydelige besparelser.
Mobilløsningen sikrer:
> Afvigelser i ruteplanlægning hører fortiden til
> Styring af chaufførernes omsætning, ved at facilitere rutevejledning
> Ruter afvikles som planlagt og antallet af spildte kilometer begrænses
> Registrering af flere indsamlinger til ekstra fakturering
> Registrering af alle bevægelser og handlinger
> Behandling af relevant data for at beregne udbytte
Øget sundhed og sikkerhed ved brug af:
> Den daglige køretøjsinspektionsrapport
> Vores vision for produktet er at tilføre dødvinkel-kameraer, samt systemer med automatisk reaktion, for at undgå ulykkerHENVEND DIG NU
-
Resource optimisation
Folk, køretøjer og containere er værdifulde aktiver. AMCS' løsninger giver den bedste aktivudnyttelse, for færre omkostninger. De øger ruteeffektiviteten ved at vide hvor lastbilerne befinder sig, og hvilke opgaver de udfører på et givet tidspunkt. Fra back-officet tildeler systemet ad-hoc-jobs i realtid til den nærmeste chauffør. Den rette lastbil sættes på det rette spor.
HENVEND DIG NU
-
Business digitalisation
Mobil betyder papirløs. Digital transformation er uundgåelig. Den nye digitale verden giver dig en masse muligheder. Data og oplysninger er kritiske.
Mobil arbejdsstyrke:> Eliminerer papirarbejdet i lastbilen ved hjælp af digitale ruteark
> Giver chaufføren detaljeret navigation
> Registrerer bevis på service ved hjælp af digitale underskrifter, registrering af billeder, tid og GPS-stempler
> Automatiserer køretøjsinspektionsrapporten
HENVEND DIG NU
-
Scalable architecture
Vores løsninger er cloud-baserede. Det er ikke nødvendigt med dyre maskiner. Vores skalerbare tjenester sørger for al administration af mobilenheder.
Det sikrer:
> Ubegrænset skalerbarhed
> Central administration på sikker vis
> Teknisk support døgnet rundt
> Flåder på 3 – 10.000 lastbilerHENVEND DIG NU
-
Compliance
Virksomheder inden for affalds- og genbrugsindustrien er bundet af strenge regler og bestemmelser. Nationale og lokale regeringer implementerer affaldsdirektiver. Vi forstår, at lovgivningen ændres, mens regeringer promoverer genbrug, og industrien bevæger sig hen imod en cirkulær økonomi. En af de største drivkræfter bag AMCS ERP-systemet er at hjælpe dig med at holde dig ajour og i overensstemmelse.
AMCS-platformen understøtter
Nationale og internationale affaldsdirektiver
Understøttelse af flere lovgivninger
Det europæiske affaldskatalog (EWC)
(Digitale) noter om affaldsbehandling
Diligenspligt
Administration af afgifter ved deponeringsanlæg
Direktiver for og rapportering af farligt affald
Rapportering af affaldsindsamling
Fordele ved mobil arbejdsstyrke
Reduceret tab af indtægter. Alt arbejde registreres, med fuldt flådeoverblik Mulighed for at overvåge chauffør Forbedret kundeservice og problemløsning Mulighed for tilføjelse af ad hoc-jobs forbedrer driftsmæssig effektivitet
Papirløs arbejdsgang reducerer fejl og forbedrer effektivitet Daglige sikkerhedseftersyn og chaufførbegivenheder forbedrer produktiviteten
Funktioner i mobil arbejdsstyrke
Send daglige ruter og planer til mobil-enhed Se liste og kortoverblik over planlagt rute og arbejdsordrer Send beskeder til og fra mobil-enhed i realtid Se detaljeret kundeinformation Registrer underskrifter, billeder, GPS osv. Intelligent detaljeret navigation Understøttelse af geokodning Tilføj nemt information til en ordre
Leave your contact details to start the download
Mobile Workforce
