Dansk
Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt
Kontakt osBrochurer
Blog november 2019 Updated juli 2023

Hvordan kommuner kan stoppe indtægtslækage og forbedre genanvendelsesoperationer

5 Spørgsmål stillet af kommunale. I denne artikel satte vi os ned med Arun Ramaraj, Product Manager for AMCS Platform for Municipals, for at lære sine tanker om 5 af de mest stillede spørgsmål stillet af kommunale kunder.

Ring tilbage til mig

Evan Schwartz

Chief Enterprise Architect, AMCS Global

5 Spørgsmål stillet af kommunalbestyrelser

I denne artikel satte vi os ned med Arun Ramaraj, Product Manager for AMCS Platform for Municipals, for at lære sine tanker om 5 af de mest stillede spørgsmål stillet af kommunale kunder.

1. Hvad er de udfordringer, som kommunerne står over for?

Forbedring af genanvendelsesprocenten og samtidig reducere forureningsomkostningerne står højt på kommunernes dagsordener, og hvis det ikke er, bør det være det. De anslåede omkostninger ved forurening i Det Forenede Kongerige er 51 millioner pund om året. Det svarer til en gennemsnitlig pris pr. ton på 15,67 pund.

Det er ikke et problem eksklusivt at britiske kommuner, enten. Genbrug i USA var engang en rentabel forretning for byer og private vognmænd, men det er nu blevet en pengesugende virksomhed. Affaldshåndtering og andre genvindingsvirksomheder siger, at mere end 2.000 kommuner betaler for at bortskaffe deres genanvendelige materialer i stedet for omvendt.

Det er problem et. Problem to, at kommunerne har at gøre med, er savnet samlinger. For den gennemsnitlige UK County Council, der udfører affald og genanvendelse samlinger hver uge, er omkostningerne om året for servicering ubesvarede samlinger anslås til £ 150.000.

Selvfølgelig, mens kommunerne gør ekstra samlinger, er de ikke oplade eller registrere omkostningerne præcist. De sporer ikke altid mistede samlinger og bestemt ikke kundeadfærd. Derudover kører de ineffektive flåder.

Du bruger $ 1 US til at udskrive en bolig rute ark. Denne rute ark koster dig $ 6 US i admin til at håndtere og behandle. Hver mile kørte koster dig omkring $ 1,65 US i brændstof, dæk og vedligeholdelse. I gennemsnit kører hver lastbil 20.000 miles om året, baseret på 80 miles om dagen.

Desuden er 68% af de mistede samlinger ugyldige, mens omkostningerne ved hver afhentning er $ 75. Der er også omkostningerne ved at erstatte stjålne containere - hvoraf 75% er blevet stjålet - på $ 50 US hver til at købe og levere.

En anden udfordring, vi ser, er med sundhed og sikkerhed. Alene i USA har affalds-/genanvendelsesarbejdere den femtehøjeste dødelighed i landet. Det er over politifolk og brandmænd. I gennemsnit en amerikansk affald arbejdstager dør ugentligt på jobbet.  En udfordring for kommunerne er at sikre deres medarbejderes sundhed og sikkerhed.

Uddannelse og videreuddannelse understøttet gennem teknologi kan hjælpe kommunerne. Fra optimerede ruter, der undgår f.eks. skoler ved åbnings-/lukketid, til mobile enheder, der sikrer pauser, overholdelse af hastighedsgrænsen osv. Disse spiller alle en afgørende rolle i at beskytte dine største aktiver - dine medarbejdere.

2. Hvordan kan vi forbedre driftsresultatet?

En langsigtet teknologiplan er afgørende. Teknologi bliver forældet, så det er vigtigt at sikre, at virksomheden holder trit med opdaterede løsninger. Vedvarende med forældet teknologi resulterer kun i ineffektive processer, inkonsekvente data og frustrerede brugere og kunder. Det er de brugere og kunder, der mentalt tjekker ud på grund af dårlig service.

Ved at implementere en integreret cloud-løsning med klassens bedste brancheprocesser kan du få 360 synlighed i dine aktiviteter. Du kan se, hvad der sker overalt i din organisation, fra afhentning til fakturering.

At levere en pålidelig netværksinfrastruktur øger driftsydeevnen, hvilket giver brugerne øjeblikkelig adgang til data. Planlæggere får synlighed i realtid af deres flåder og kan tildele arbejde med det samme. Undtagelser håndteres, efterhånden som de opstår, og driften bliver proaktiv i stedet for reaktiv.

Hvis du er som de fleste kommuner, mangler du en centraliseret softwareløsning. Du kører flere pakker for at administrere handlinger. Mange kommuner driver også et internt udviklet back-office system, der ikke længere kan skaleres eller vedligeholdes. Ældre systemer resulterer i reaktionære forretningsprocesser. Der er ingen mulighed for at forbedre service og spore undtagelser, og der er heller ikke et proaktivt engagement med dine kunder.

Din SaaS-platform skal være designet til kommuner. Dette kan øge driftseffektiviteten betydeligt. En god en understøtter Ruteoptimering, hvilket øger produktiviteten og rentabiliteten af alle ruter, der kører på tværs af organisationen. Dette sikrer igen, at chaufførerne arbejder på deres ruter på den mest effektive måde. Det bør også give dig mulighed for at implementere servicegarantier for at hjælpe med at minimere mistede og sprungede tjenester og afhentninger og spore samlinger, der ikke er afsluttet inden for 24 timer efter planlægningen.

Din platform skal føre dig længere ind i digitaliseringen, så din organisation ikke lades i stikken.

Ved at gå papirløs og i stedet implementere håndholdte enheder kan chauffører få deres rute elektronisk, så back office kan hente realtidsdata.  Det skal også give dig mulighed for at spore lager ved at tilføje serienumre og RFID-tags til dine aktiver og endda vide, hvordan besætningen behandler udstyr. Alt dette giver dig mulighed for at holde styr på driftsforsinkelser, før kunden ringer, eller eliminerer behovet for disse opkald til at begynde med.

Din SaaS-platform skal dække disse kritiske problemer:

3. Hvordan kan vi forbedre kundeservicen?

Der er en voksende forventning fra kunderne om, at callcentret skal være tilgængeligt 24/7. Tilføj til, at det faktum, at callcentre er historisk dyre at køre, og de fleste har dårlige første opkaldsopløsningsrater. At give offentligheden alternativer til et callcenter har vist sig at øge produktiviteten og reducere manuelle fejl. En anden forbedring er evnen til at håndtere en stor mængde opkald samtidigt.

Digital transformation er en central del af mange organisationers digitale strategi. Et af deres vigtigste mål er at afhjælpe opsplitningen af infrastrukturen på tværs af organisationen for at muliggøre øjeblikkelig udveksling af standardiserede oplysninger til brugerne. At give både brugere og offentligheden adgang til relevante oplysninger i realtid fører til levering af mere effektiv kundeservice.

Din strategi for digitalt kundeengagement skal automatisere kundeprocesser. Integrerede systemer leverer serviceopdateringer i realtid, hvilket øger antallet af førsteopkaldsopløsninger. Det er, hvad din digitale platform skal gøre.

Din strategi bør omfatte Automatiseret forespørgselsopløsning, som en god platform understøtter, og en kundeportal med Interactive Voice Response (IVR). HOS AMCS har vi konstateret, at disse faktorer kan reducere opkaldsvolumener med 30 %, samtidig med at kundetilfredsheden øges.

4. Hvordan tackler vi indtægtslækage?

Vi kan ikke understrege nok, hvor vigtig fuldstændig synlighed er i dine operationer. Muligheden for at registrere værdiskabende analyser giver dig mulighed for at identificere, hvor indtægtslækage finder sted. Dette giver dig mulighed for at tildele korrigerende handlinger til ejere. Dette er kun opnåeligt, når du nemt kan få adgang til de rigtige oplysninger.

Et af de områder, hvor tjenesteudbydere lækker indtægter, er ved at udføre arbejde gratis. Dette sker med yderligere elevatorer af kundeplaceringer, kunder med yderligere placeringer, der ikke genkendes af dit system, servicering af kunder, der er på stop, og afhentning af ukendte containere.

Ved at bruge en mobil løsning, der leverer realtidsdata til back office, har du midlerne til at spore og logge alle aspekter af din drift, hvilket giver et konstant overblik over og kontrol over din flåde. Du vil have din platform til at understøtte Photo Capture, som muliggør serviceoplysninger i realtid og verifikation med foto- og signaturoptagelse. GPS Tracking guider din flåde gennem de mest effektive ruter. Chauffører bruger digitale ruteark i stedet for papir. Bare et eksempel - ved at bruge AMCS Platform for kommuner sparede en kunde $ 20,000 om året fra digitale ruteark alene.

Med kommuner under pres af budgetnedskæringer, vælge en SaaS platform specifikke for kommuner er så meget desto vigtigere. Det stopper ikke kun indtægtslækage, men kan spare dig penge.

5. Hvordan kan vi forbedre genanvendelsesprocenten?

Hvis du skal forbedre genanvendelse satser, er du nødt til at uddanne samfundet og engagere nye boligejere. Hvis du er en kommerciel virksomhed, kan du overveje at tilskynde. Hvis kunderne ikke vil genbruge, så opkræve mere for at bortskaffe materialer i deponering affaldssystemer er ikke urimeligt.

Også her giver en god platform designet til kommuner dig de nøjagtige oplysninger, du har brug for at vide, hvem der genbruger, og hvem der ikke er. (Dette er en anden måde, som en mobil løsning med Photo Capture kan hjælpe.)

Du kan fokusere på effektivitet og endda inkludere virksomheder på dine ruter. Din digitale platform skal evaluere aktuelle operationer og justere dine indsamlingsteknikker. Dette er et andet kritisk punkt i at stoppe indtægter lækage.

Det skal også gøre det muligt for dig at fange og udføre en forureningshastighedsanalyse. Gennem et centraliseret system kan du overvåge en rute, et køretøj eller en endda region. Du kan introducere en indsamlingsrevisionsproces, der proaktivt undersøger indholdet af de præsenterede beholdere inden afhentning med stikprøvekontrol og et smart kamera i Hopper.

Del dette på:

Facebook X LinkedIn

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift, så den bliver mere effektiv, øger dit overskud og får din virksomhed til at vokse.

Anmod om en skræddersyet demo

AMCS brochure om automatiseret kontamineringsstyring

Lær, hvordan AMCS Vision AI Automated Contamination Management-løsningen giver en fuldautomatisk og smartere måde at opdage og forhindre forurening på.

Download Brochure

Ressourcer

Brochure

AMCS BETALER FOR LEVERANDØRBETALINGER TIL METALGENBRUGERE

Begivenhed

ESG Europe Summit

Blog

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

Få vist andre ressourcer

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Hold dig opdateret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev nu!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
DEMO

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på