Dansk
Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt
Kontakt osBrochurer
Blog april 2019 Updated april 2021

AMCS Kundeportal: Hvad det betyder for dig og dine kunder

Din hjemmeside er ikke nok til at give en fremragende kundeoplevelse, siger Harvard Business Review og forskning af McKinsey. Du er nødt til at tilbyde mere for at realisere de 33% stigning i kundetilfredshed og 30% besparelser i ressourceomkostninger, som McKinsey siger er muligt med digital kundepleje.

Ring tilbage til mig

Din hjemmeside er ikke nok til at give en fremragende kundeoplevelse, siger Harvard Business Review og forskning af McKinsey. Du er nødt til at tilbyde mere for at realisere de 33% stigning i kundetilfredshed og 30% besparelser i ressourceomkostninger, som McKinsey siger er muligt med digital kundepleje.

Det er her, vores sikre kundeportal kan hjælpe. Det er den næste generation af dedikerede hubs, der er udviklet til AMCS Enterprise Management-klienter. Hvis det er dig, giver det dine kunder adgang til de oplysninger, de vil vide om deres konto i realtid, 24/7, 365 dage om ugen.

Og de kan få adgang til AMCS-kundeportalen fra enhver enhed, hvilket er et andet vigtigt punkt: Du skal betjene kunderne, hvordan de ønsker at blive betjent.

Fordelene for dig

Tilpas det. Hvilke funktioner betyder mest for dine kunder? Hvilke funktioner ville de ikke finde relevante? Vælg din brandede portal fra en samling skabeloner eller design din egen, alt sammen til dine kunders behov.  Tilføj AMCS Pay, så kunderne kan behandle betalinger. Customer Self Service giver dem mulighed for at yde deres egen kundepleje. Ifølge forskning foretaget af McKinsey er dette en funktion, som 86% af respondenterne sagde, at de foretrækker vs. at tale med salgs - / kunderepræsentanter.

Hjælp til kundeserviceteamet. Det er følelsen af at blive ignoreret og undervurderet, der får virksomheder i problemer med kunderne. Det gør AMCS-kundeportalen op med. Tænk på det som at tilføje et nyt hjælpecenter. For det første, hvis kunderne kan få adgang til de oplysninger, de ønsker, reduceres din opkaldsvolumen, hvilket tager stresset fra dit team og gør det muligt for dem at fokusere på andre forretningsområder. Kommunikationen er strømlinet. Fordi disse kunder hurtigt kan få, hvad de vil have, øges deres tilfredshed. Alle får, hvad de vil have.
 
Stop indtægtslækage. Dette er en anden fordel ved de to første punkter – reduktion af opkaldsvolumen. Ifølge McKinsey, der giver kunderne mulighed for at selvbetjene realiserer effektivitetsgevinster på op til 30%. Med AMCS' kundeportal kan du reducere serviceagentinteraktioner og samtidig reducere flere systemomkostninger. Indtægtslækage er en tavs morder. Gør alt, hvad du kan for at stoppe det.
 
Øjeblikkelig installation og opsætning. Da AMCS Customer Portal allerede er integreret med vores Enterprise Management-løsning, udføres arbejdet for dig, hvilket giver dig større fleksibilitet og funktionalitet. Det virker ud af æsken, som man siger. Du behøver ikke at gøre nogen streng test, fordi vi allerede har gjort det. Det er også værd at bemærke, at du kun har en kontrakt, hvilket letter det, du administrerer.
 
Mærke det. Visuel konsistens er kritisk på tværs af alle dine kanaler, ifølge Harvard Business Review. For at opnå dette kan du brande AMCS Customer Portal, så kunderne stadig føler sig hjemme. Du kan give dem en problemfri oplevelse mellem dit websted og din kundeportal. Intet vil føles malplaceret for din kunde.

Det er nemt at bruge. Vores portal giver dig mulighed for at automatisere dine kundeinteraktioner. Det er smukt designet til at give en fremragende kundeoplevelse med rige funktioner, som du vælger. Det er nemt at logge ind og navigere – faktisk kunne det ikke være nemmere.

Få indsigt i dine kunder. Denne intelligens giver dig mulighed for at implementere handlinger, der kan forbedre din service, justere din strategi, så den er mere relevant for kunderne eller simpelthen og nemt oprette rapporter.

Det er sikkert. Customer Portal giver kunderne mulighed for at udforske i et helt sikkert miljø. Det er SSL-certificeret og GDPR-kompatibelt.

Understøtter digitaliseringen. AMCS' kundeportal tager et kæmpe spring væk fra manuelle processer. Dette bliver et produktivitetsproblem. Manuelle processer er tidskrævende; Gå digitalt og aldrig se tilbage. Der er et andet vigtigt element her, og det er sådan, du engagerer dig med kunder.

Ifølge Harvard Business Review bør digitale initiativer supplere eksisterende kunderejser. Med andre ord understøtter AMCS Customer Portal alle andre digitale kanaler, du har. Hvis det er dit første skridt - bortset fra dit websted, det vil sige - så er det et godt første skridt. Men stop ikke. Vores kundeportal kan flytte dine kunder online, og når de først er der, vil det være let for dem at fortsætte med at interagere med dig og omvendt.

Del dette på:

Facebook X LinkedIn

Anmod om en demo for at se, hvordan AMCS kan ændre den måde, du engagerer dig online på.

Opdag, hvordan AMCS kan berige dit online engagement med kunder og partnere.

Anmod om en demo

Brochure om AMCS' kundeportal

Find ud af, hvordan AMCS Customer Portal kan reducere antallet af opkald, sænke driftsomkostningerne og øge kundetilfredsheden.

Download brochure

Ressourcer

Begivenhed

RWM 2023

Blog

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

Webinar

Unveiling the Trends & Benchmarks Shaping the Waste & Recycling Industry

Få vist andre ressourcer

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Hold dig opdateret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev nu!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
DEMO

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Blogs Brochurer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på