Dansk
Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt
Kontakt osBrochurer
Blog januar 2020 Updated maj 2021

Indsigt til forbedring af bygge- og nedrivningsprocesser og drevmargin

5 Spørgsmål med vores brancheekspert. I denne artikel taler vi med Pat Murray, en af AMCS 'C &D affaldsprocesser eksperter, for at lære sine tanker om fem af de mest almindeligt stillede spørgsmål fra C &D udsigter og kunder.

Ring tilbage til mig

5 Spørgsmål med vores brancheekspert

I denne artikel taler vi med Pat Murray, en af AMCS 'C & D affald processer eksperter, for at lære sine tanker om fem af de mest almindeligt stillede spørgsmål fra C & D udsigter og kunder.

Pat har været et instrumentalt teammedlem i direkte kontakt med C&D-kunder for at lære mere om deres vigtigste forretningsdrivere, og hvordan AMCS kan understøtte vækstinitiativer. Han har arbejdet med 100'erne af C & D virksomheder i løbet af de sidste 15 år for at bidrage til at drive effektivitetsgevinster i deres aktiviteter, som har en positiv indvirkning på deres bundlinje.

Hvordan kan jeg forbedre affaldsidentifikation, -adskillelse og indsamlingsprocessen?

Følg EU's anbefalinger, som indebærer en revision forud for nedrivningen foretaget af en ekspert. Dette vil fortælle dig, hvilke materialer du kan forvente, så du kan udføre din planlægning og kontrollere dine omkostninger. Digitalisering kan hjælpe enormt med dette. En ERP-platform, der er udviklet til C&D-branchen, kan understøtte alle dine driftsprocesser og skabe effektivitet undervejs ved at standardisere og automatisere disse processer.

Så for eksempel, når du adskiller affald ved kilden - og at gøre dette ordentligt vil forbedre kvaliteten af genanvendte aggregater og materialer - kan du bruge RFID-tags. Tags vil indsamle data om dit affald og fortælle dig placering, volumen og container bevægelse. Dette giver dig bevis for, at materialet blev indsamlet og sendt til det rigtige behandlingsanlæg.

Hvilket råd ville du have til at reducere mine administrationsomkostninger?

Digitalisering og automatisering er nøglen. Din ERP-platform skal håndtere dine processer med lethed ved at skabe administration effektivitetsgevinster. Det fungerer som en central database. Dataene fra RFID-tags, mobile enheder i førerhuset – uanset hvilke integrerede teknologier du bruger – sendes elektronisk til din ERP. Hver en bid af oplysninger om dine operationer er på ét sted, let tilgængelige, hvilket eliminerer spildt tid på at samle oplysninger fra forskellige steder.

Digitalisering kan i høj grad reducere administrationsomkostningerne. For eksempel kan det reducere planlægningstiden med op til 75%, hvilket frigør dine planlæggere. Du kan omdirigere disse ressourcer et andet sted.

Hvad er den bedste måde at styre mine underleverandører på?

Den bedste måde er at digitalisere din underleverandørproces. Din ERP skal have kapaciteter til at administrere dine underleverandører. Det er det ideelle scenarie. Eller faktisk er en underleverandørportal integreret i din ERP et godt alternativ. I begge tilfælde handler det om at muliggøre data- og informationsudveksling i realtid og sikre, at underleverandørerne overholder dine standarder, så du kan planlægge aktiviteter bedre.

Vi har konstateret, at du ved at digitalisere dine underkontrasprocesser kan spare op til 20 % på underleverandøromkostninger og endda 80 % på fakturabehandlingsomkostninger.

Hvordan kan jeg forbedre min affaldslogistik?

Ruteoptimering er nøglen. Denne digitale løsning får dit C&D-affald til sorterings- og genbrugsanlæg i færrest kilometer. Dette er en anden måde, du styrer omkostningerne også. Mener, at en stor del af C & D affald er omfangsrigt. Jo tungere lasten er, jo mere brændstof. Optimering af dine ruter i realtid kan spare dig for op til 25 % i kørte kilometer og CO2-emissioner. Du undgår trafikpropper og skaber effektivitetsgevinster, som du ikke havde før.

Jeg nævnte RFID tags og in-cab mobile enheder. Disse sikrer også, at din logistik holder tidsplanen. Hvis du sender en container til den forkerte behandling facilitet, for eksempel, så ikke kun er, at pengene tabt, men hvis du opdager fejlen i tide, rejsen skal foretages igen.

Hvordan kan jeg bedre sikre overholdelse af brancheregler?

Du har pligt til at udvise omhu for, at du håndterer affald i henhold til EU's affaldshierarki, eller hvis du er i USA, skal du overholde LEED. Efter at have forhindret affald, som er konstruktionens pligt, skal du afgøre, om affald kan genbruges, genanvendes eller nyttiggøres, og derefter håndtere disse beslutninger ansvarligt i henhold til reglerne. Digitale løsninger kan optimere disse processer. Køretøjsteknologi kan tage billeder og videoer som bevis for overholdelse på forskellige stadier. Noterne til overførsel af affald er korrekte. Dine oplysninger er korrekte, fordi dine data er nøjagtige.

Vil du vide mere om, hvordan AMCS Platform understøtter C&D-affaldshåndteringsprocesserne? Download vores branchebrochure, eller kontakt os i dag!

Del dette på:

Facebook X LinkedIn

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for din virksomhed?

Find ud af, hvordan AMCS Platform kan reducere din virksomheds omkostninger, øge overskuddet, kundeservicen og driftseffektiviteten.

Anmod om din skræddersyede demo

AMCS Platform for Byggeri &Nedrivning Brochure

C&D-løsningen er designet til at imødekomme skiftende behov. Læs mere om, hvordan denne branchespecifikke løsning kan hjælpe din virksomhed

Download brochure

Ressourcer

Webinar

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

ESG Europe Summit

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

Få vist andre ressourcer

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Hold dig opdateret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev nu!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
DEMO

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på