Dansk
Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt
Kontakt osBrochurer
Blog maj 2019 Updated juli 2023

Status for betalinger

I takt med at avancerne fortsætter med at presse på, skal virksomhederne henvende sig til digital for at forbedre driftseffektiviteten, og det omfatter også deres betalingssystem.

Ring tilbage til mig

I takt med at avancerne fortsætter med at presse på, skal virksomhederne henvende sig til digital for at forbedre driftseffektiviteten, og det omfatter også deres betalingssystem.

Nye teknologier forstyrrer det globale betalingsmarked, ifølge forskning foretaget af Capgemini og BNP Paribas. Disse teknologier er ikke uden udfordringer, med lovgivningsmæssige og tekniske kompleksiteter at kæmpe med.

Ifølge en McKinsey-undersøgelse fortsætter alternative betalingsløsninger til kontanter - og digitale transaktioner generelt - med at skubbe den elektroniske tendens. Digital handel volumen rundt om i verden overgik $ 3 billioner USA i 2017 og vil mere end fordoblet i 2022.

Spørgsmålet er, hvordan man kan drage fordel af digitale innovationer på en måde, der kan opretholdes - det er en hårfin balance mellem mangel på kapital og udviklingsressourcer, og hvad McKinsey kalder en spredning af teknologier og initiativer.

Omnichannel mod multikanal

Et andet interessant punkt dukker op i begge organisationers forskning: Væksten i mobilhandel, der tegner sig for 48% af salget af digital handel globalt i 2017 og forventes at ramme 70% i 2022 (tredoblet til $ 4.6 billioner).

Kunderne ønsker omnichannel oplevelser. Faktisk er et af de centrale smertepunkter, vi hører, specifikt på IT-fronten, forældet funktionalitet. Med flere PCI-forbindelser at vedligeholde og den ofte stressende ledelse af flere leverandører skriger affaldshåndteringsindustrien på en forenklet proces.

Multikanalprocesser kan meget vel signalere vejen frem. I USA er 70% af kundernes rejser allerede omnichannel. Europæiske kunder foretager også betalinger via omnichannel – i 2020 forventes dette tal at tegne sig for 53% af alt detailsalg.

Omnichannel er ikke det samme som multikanal. Tidligere udviklede virksomheder kanaler som reaktion på teknologi. Disse kanaler blev ikke altid koordineret, hvilket førte til inkonsekvente og forvirrende kundeoplevelser. Det var multikanal. Omnichannel gør de forskellige kanaler problemfrie ved hvert berøringspunkt.

Men hvad med integration, vedligeholdelse og evnen til at tilpasse sig et skiftende marked, spørger affald, genbrug og komplekse logistikudbydere? Centrale beslutningstagere siger, at de har brug for en løsning, der sætter integration først, så de ikke behøver at bekymre sig om at tilpasse sig nye systemer. Derudover er en fremtidssikret model, der giver dem mulighed for at tilpasse sig kundernes behov, et must.

Rundt om i verden

Her er et glimt af, hvad der sker rundt om i verden i betalingsmetoder, citeret i en rapport fra Global Payments, medmindre andet er angivet.

Det er også værd at bemærke, at med millennials mere utålmodige og teknisk kyndige, skal virksomhederne udvikle en dybere forståelse af, hvordan betalingspræferencer adskiller sig fra kultur til kultur for at kunne betjene kunderne korrekt.

Hvor er din plads i alt det her?

De teknologiske innovationer, der foregår, vil øge effektiviteten og konkurrenceevnen, sagde Europa - det officielle EU-websted - og det sker. Som in-app og omnichannel ordre-ahead modeller udvikler sig så også gøre tilstødende tjenester. Ifølge McKinsey er der nu 140 nye alternative betalingsmetoder (API'er) globalt.

Virksomheder har brug for en betalingsgateway, der er til stede i regionen, og en, der giver sikkerhed for, at den overholder relevante regler. Gatewayen er ansvarlig for sikker overførsel af oplysninger fra dit websted og har en afgørende rolle i den problemfrie drift af din betalingsløsning.

Systemet vedligeholdelsesomkostninger, der viste sig en enorm smerte punkt for centrale beslutningstagere, behøver ikke at være et problem længere. Ved at fokusere på betalingsløsninger, der er designet til at arbejde hårdere og smartere, kan kunderne se frem til problemfri POS-betalinger og -integrationer uden nedetid eller fejl.

Der er et reelt behov for mere kompatible platforme, hvor virksomheder kræver funktionaliteten til at administrere internationale betalinger. Monobetalingsmotorer og fragmenterede systemer kan gøre betalinger udfordrende, men takket være innovation i branchen kan en anden tilgang betyde øget effektivitet.

Den rigtige løsning bør give et væld af fordele, herunder en reduktion i omkostningerne, forbedring af forvaltningen af data og reduceret risiko. Uanset deres størrelse har virksomhederne brug for det rigtige system, ikke kun for at sikre kundernes sikkerhed, men for at bevare synligheden af betalinger langs komplekse rejser.

Derudover bør det øge den kontrol, som brugerne har over deres betalingsprocesser. En platform, der integreres med din virksomheds nuværende drift, er en vigtig fordel, da den eliminerer afbrydelser og opsætningstid. 

Tag fat på disse problemer nu

Enhver betalingsløsning skal kunne arbejde med alle typer betalinger og programmer uden behov for at opbygge integrationer. Ideelt set bør det være en omnichannel-løsning for at imødekomme efterspørgslen og give en problemfri kundeoplevelse.

Det er præcis, hvad AMCS Pay er.

En omfattende betalingsløsning, der allerede er integreret i AMCS-platformen, AMCS Pay tilbyder en premium service fyldt med rige funktioner og giver dig et dybtgående overblik over dine modtagne og betalte betalinger.

Det er også en måde at reducere dine transaktions- og volumengebyrer på. Vi kan endda give dig en komplet analyse af dine potentielle omkostningsbesparelser. Det giver god forretningsmæssig mening og eliminerer udfordringen med forældet funktionalitet og den operationelle nedetid, der følger med.

Du vil blive holdt opdateret med nye funktioner og lovgivningsmæssige direktiver - vi vil foretage de nødvendige opdateringer uanset årsagen - såsom dem, der fokuserer på sikkerhed og overholdelse.

Systemets hardware kan integreres med flere betalingskanaler, og dets gennemsigtige back-end betyder, at det løser det problem, der er manglende synlighed på betalingsrejsen.

Vi har indgået et samarbejde med verdens førende udbyder af betalingsteknologi, Global Payments, for at give dig AMCS Pay. Sammen. Vi har tænkt på alt. Der er ingen grund til at opretholde flere PCI-forbindelser, fordi processen er strømlinet. AMCS Pay er i overensstemmelse med software til administration af svindel og giver dig og dine kunder et sikkert betalingsmiljø.

Konklusionen er, at affalds- og genanvendelsesorganisationer skal ændre sig, ikke kun deres systemer, men også deres tankegang. For at høste frugterne af øget effektivitet skal de komme om bord med smartere betalingsløsninger – og hurtigt. Den måde at gøre det på er med AMCS Pay.

Del dette på:

Facebook X LinkedIn

Anmod om en demo for at se, hvordan AMCS kan ændre den måde, du engagerer dig online på.

Opdag, hvordan AMCS kan berige dit online engagement med kunder og partnere.

Anmod om en demo

AMCS Pay brochure

Find ud af, hvordan AMCS Pay optimerer betalingsprocesser for at hjælpe dig med at blive betalt hurtigere

Download brochure

Ressourcer

Brochure

AMCS BETALER FOR LEVERANDØRBETALINGER TIL METALGENBRUGERE

Webinar

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

ESG Europe Summit

Få vist andre ressourcer

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Hold dig opdateret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev nu!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
DEMO

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på