Dansk
Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt
Kontakt osBrochurer
Blog marts 2021 Updated juli 2023

Top Ti grunde til, at IWS-kunder er flyttet til AMCS-platformen

Her er ti grunde til, at IWS-kunder er flyttet til AMCS Platform i de sidste tre år.

Ring tilbage til mig

Conor Dowd

AMCS Director of Product Marketing

I løbet af de sidste 6 år siden AMCS's erhvervelse af P & L Software (skaberne af IWS) er nogle meget berømte tidligere IWS-kunder - kendte navne inden for commercial & industrial, construction & demolition, Skip Hire, Earthmoving and Construction - flyttet til AMCS-platformen og har høstet frugterne for den. Og så, med det i tankerne, her er ti grunde til, at IWS kunder er flyttet til AMCS Platform i de seneste tre år.

Glæd dine kunder med Amazon-lignende serviceniveauer

AMCS Platform kan automatisere meddelelsesmeddelelser om udløsere til kunder for at bekræfte servicedagen for deres ordre og for at bekræfte en leveringstid på servicedagen. Disse servicemeddelelser kan sendes via sms eller e-mail. Vores udvalg af automatiserede meddelelser udvides med hver udgivelse, og de understøtter proaktiv kommunikation med dine kunder, som glæder dem og reducerer mængden af indgående servicerelaterede opkald og e-mails.

Flyt kundeservice til AMCS-kundeportalen

Implementering af en webportal til dine kunder giver dig mulighed for automatisk at skubbe al kundedokumentation (billetter, rapporter, fakturaer, kontoudtog og kreditnotaer) online, hvor kunden til enhver tid kan selvbetjene. Dette reducerer både papirbrug og administrationsomkostninger yderligere, samtidig med at kundetilfredsheden øges i en tid, hvor kunderne ønsker og forventer, at deres tjenesteudbydere er tilgængelige 24/7.

Flytning fra en on-premise-løsning til skyen

Den store gevinst her er elimineringen af risikoen. Uanset om det er brand, oversvømmelser, ransomware-angreb eller forskellige andre naturlige eller mere moderne trusler, garanterer aflastning af din virksomhed af en on-premise-løsning forretningskontinuitet, der ellers kan lide. Det handler også om at fjerne de omkostninger, der er forbundet med On-Premise-løsninger som IWS, såsom servere, software osv. Flytning til en moderne SaaS-platform tilbyder sikkerhed, skalerbarhed og pålidelighed.

Gå papirløs, reducer omkostningerne, og øg chaufførens produktivitet

Papirbaserede processer er risikable og dyre - de involverer generelt manuelle processer såsom re-keying af data, hvilket gør dem meget tilbøjelige til menneskelige fejl. AMCS Mobile-løsningen giver dine chauffører en komplet in-cab-løsning, herunder et middel til at fange kundesignaturer elektronisk, som automatisk kan e-mailes til kunden. Denne digitalisering af papirsporet gentages på tværs af alle forretningsområder. Ved brovægten er der muligheder for at fange førerens underskrift elektronisk og føje den til en digitaliseret billet, som kan e-mailes videre eller uploades til en webportal. Vi anslår, at en skip operatør med 15 lastbiler kan spare i gennemsnit £ 10.000 om året ved at fjerne papir fra alle aspekter af deres operationer - med yderligere besparelser på porto og undgåelse af afskrivninger / kreditnotaer i forbindelse med omstridte / tabte billetter osv.

Styrk dine marginer med branchens mest kraftfulde prismotor.

AMCS-platformen tilbyder den mest automatiserede og omfattende prismotor til affalds- og genanvendelsesindustrien på markedet i dag.  Især for spring over operatører er der flere priskonfigurationer, der giver dig mulighed for at øge omsætningen og beskytte marginer.

En spring-operatør kan f.eks. prissætte en skip-tjeneste for et fast gebyr (inklusive transport og bortskaffelse), men med forbehold af en maksimal vægtmængde, hvorefter der opkræves et tillæg pr. ton.

For handelsaffaldsoperatører giver vores løsning over tyve prismuligheder (herunder vægtløn, fast afgift med vægtmængde, minimumsgebyr pr. besøg, ventetid osv.) for at beskytte din margin. Alle disse prismekanismer er automatiserede og kan konfigureres meget, og de kan anvendes på kunde- eller individuelt webstedsniveau.

Automatisere og integrere kortbetalinger med AMCS Pay

AMCS-platformen har en integreret betalingsmotor kaldet AMCS Pay, som giver dig mulighed for sikkert at acceptere alle betalingskort på en integreret måde over telefonen eller via portalen. Det sikre PCI-design giver dig mulighed for at gemme kort til tilbagevendende brug uden nogen eksponering, fordi kortoplysningerne gemmes sikkert og eksternt på gatewayen, mens kun et tilknyttet token registreres i AMCS-platformen.

Gør din kundeportal til et 24/7 kasseapparat

AMCS Portal giver både konto- og ikke-kontokunder mulighed for at afgive ordrer og foretage betalinger ved hjælp af vores sikre integrerede betalingsløsning AMCS Pay. Portalen giver dig endda mulighed for at tilpasse priser for ikke-kontokunder ved hjælp af geo-hegn til at måle afstanden mellem dit depot og deres placering.

Overlegne transportplanlægningsværktøjer

AMCS Transport Planning-værktøjet er det mest avancerede på markedet, da det giver dig mulighed for at planlægge med fuld synlighed på den fremadrettede tilgængelighed af dine køretøjer og personale - så ikke mere afhængighed af den traditionelle vægplanlægger. Det giver dig også mulighed for at spore, leve og i realtid, udviklingen af hvert køretøj på dagen for service. Det tilbyder indlejrede kort til at understøtte din planlægning - viser hver rute og job på kortet - og beregner automatisk afstand og tid for hvert job, så tidsplaner og ETA'er forbliver realistiske.

Undersøg alle spring belastninger over for at beskytte margen

Vores Mobile Grading-applikation giver dine værftets medarbejdere mulighed for at inspicere alle belastninger og identificere eventuelle afvigelser med den forventede affaldsbeskrivelse. Denne brugervenlige mobile applikation giver dig mulighed for at udføre en hurtig procentvis opdeling af skip-belastningen og opkræve betaling for eventuelle afvigelser som forurening, dæk, køleskabe osv. Det giver dig også mulighed for at tage billeder og linke dem til ordren. Denne proces er integreret med vores brovægtsapplikation og vores automatiserede prismotor for at sikre, at du kan give feedback til dine kunder og beskytte din margin. 

Brug din brovægt uden for normal åbningstid med AMCS Driver Assistance Terminal

AMCS DAT-terminalen giver operatørerne mulighed for at styre deres brovægt. En indkommende planlagt chauffør vil bruge en fob eller et kort til at identificere sig ved vores terminal på brovægten, og de vil være i stand til at veje både ind og ud uden nogen indgriben fra nogen anden medarbejder. Denne løsning har gjort det muligt for vores kunder at fordoble trafikken på deres brovægt i normale timer og at forlænge driftstimerne for deres brovægt ud over kontortiden og ind i weekenden.

Kontakt os for at høre mere om, hvorfor tidligere IWS-kunder valgte AMCS Platform til at erstatte IWS

Del dette på:

Facebook X LinkedIn

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Ressourcer

Webinar

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

ESG Europe Summit

Begivenhed

Innovation og bæredygtighed for en cirkulær økonomi

Få vist andre ressourcer

Brochure om virksomhedsledelse

Øg din driftseffektivitet og styrk din smidighed med vores Enterprise Management-software.

Download Brochure
DEMO

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på