
Betydelig forbedring
AMCS' system har gjort det muligt for os at
forbedre både effektiviteten af vores affaldsindsamling
samt oplevelsen for vores kunder betydeligt.

Fordele
Systemet har gjort det muligt at opnå en række operationelle, kommercielle og miljøvenlige fordele. Disse inkluderer en reduktion af antal spildte kørsler, antal kørte kilometre, nedsat brug af benzin og CO2-udledning. AMCS' løsning har også forbedret udnyttelsesevnen af flåden med 0,8 jobs pr. dag, pr. køretøj.

Gold Trusted Service
Feedback fra både ansatte og kunder har været positive og TJ Waste blev fornyligt belønnet med en pris for 'Gold Trusted Service' udbyder af Feefos kundefeedback platform for at opnå et minimum på 4,5/5 stjerner i anmeldelser over de sidste 12 måneder.
TJ Waste
Fra ordre til faktura helt uden papirer!
TJ Waste & Recycling Ltd (TJ) og AMCS har samarbejdet om at udvikle et fuldtud automatiseret og mobilt system til virksomhedens chauffører og transportkontor. Det nye system undgår brugen af papirarbejde fra ordreoptagelse til fakturering, og forbedrer både kundeoplevelsen og driftseffektiviteten markant.
TJ Waste & Recycling tilbyder både offentlige og private kunder en række affaldsindsamlings, genbrugs- og bortskaffelsesløsninger i det sydøstlige Storbritannien.
Virksomheden betjener både en flåde på 23 køretøjer og et netværk af strategisk placerede genbrugsfaciliteter, der er gearet til at genbruge op mod 100% af det modtagne affald.
Gennem organisk vækst og erhvervelse er TJ Waste & Recycling blevet en af de førende uafhængige leverandører af affaldshåndtering i regionen.
Virksomhedens mission er at være markedets førende affaldsvirksomheder i dens driftsområder. Den forsøger at opnå dette ved at opretholde det højeste niveau af kvalitetsstandarder inden for service og sikkerhed, til konkurrencedygtige priser.
Udfordringen
TJ Waste iværksatte et research- og udviklingsprojekt for at finde ud af hvor virksomheden kunne reducere papirbaserede systemer og processer med henblik på at forbedre driftseffektiviteten. De ænsede også muligheden for at udnytte teknologi til at forbedre kundeoplevelsen i en sektor hvor optagelsen var relativt langsom i forhold til andre.
Løsningen
TJ Wastes chauffører er nu alle blevet forsynet med mobile tablet-enheder. Disse tablets er hver især udstyret med AMCS’ mobil-app, der kræver et unikt log in. Når chaufførerne er logget ind har de adgang til information som er sendt til appen (via Skyen) fra virksomhedens back-office-systemer.
Systemet inkluderer en online kundeportal, der kan tilgås hvor som helst og når som helst. Når kunderne besøger portalen kan de se en række informationer, der danner kopikort og fakturaer.
Resultaterne
Systemet har leveret en række operationelle, kommercielle og miljømæssige fordele. Dette inkluderer en reduktion i forgæves kørsler, antal kørte kilometer, brændstof og CO2-udledning. Det har også øget flådens kapacitet med 0,8 jobs pr. dag pr. køretøj.
Der har også været en meget positiv påvirkning af kontorets effektivitet, hvor hele systemet nu er papirløst fra ordre til faktura.
Hvis du vil vide mere
Download casestudiet og bliv klogere på alle de fordele og resultater som TJ Waste har opnået gennem implementeringen af mobilløsningen!
Achievements
Flere ordrer pr. vogn pr. dag
Papirløshed
Forbedret kundeservice
Leave your contact details to start the download
TJ Waste Succeshistorie
