Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Danmark language:Dansk
iStock-613036478 bewerkt.jpg

Kunden fortsætter med at opnå størst mulige resultater efter projektets overdragelse

AMCS definerer en vellykket projektlevering baseret på opfyldelsen af ​​følgende faktorer:

  • Scope management: Sørger for, at projektet opfylder kundernes krav og forventninger.
  • Omkostningsstyring: Tilpasning af eksisterende budgetter, baseret på faktiske estimater for relateret arbejde, med afgrænsnings- og kvalitetskrav stillet af kunden.
  • Tidsstyring: Definition af processer og etablering af tidslinje for projektets levering.
  • Kvalitetskontrol: Afstemning af forventninger omkring kvalitetsniveau med budget og afgrænsning.

Anmod om en demo

Groningen truck underground bins

Sustainable waste collection in liveable cities using forecasting algorithms

Free webinar for municipalities, waste management companies and waste transporters

Join us for a free webinar hosted by Martijn Schimmer as he explores the advantages of using intelligent route optimisation software for collecting your containers (above and/or underground) on 18 June 2019. Sign up now

Register for the webinar here