Dansk
Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt
Kontakt osBrochurer

Veolia UK

Hej Veolia UK Team!

Ring tilbage til mig

Velkommen til AMCS Veolia UK's hjemmeside!

Sikke nogle ekstraordinære 12 måneder det har været, både forretningsmæssigt og personligt. Jeg håber inderligt, at I og jeres familier har det godt og sikkert!

Det seneste år har budt på massive udfordringer for kommunikationen med kunderne og gjort vores foretrukne metode, personlige møder ansigt til ansigt, umulig. Så vi har forsøgt at skabe en ny måde at holde vores mest værdsatte kunder som Veolia informeret med relevant indhold og opdateringer.

Vi har samlet dem alle på denne webside, så du kan læse dem, når det passer dig.

Vores mål hos AMCS er at være en forretningspartner, ikke bare en softwareleverandør, og jeg håber, at denne side giver en smagsprøve på det. Vi ville gerne vise dig lidt relevant (og forhåbentlig værdifuldt) indhold om digital transformation, samt hvad nogle af vores andre kunder - herunder andre Veolia-virksomheder i Europa - opnår gennem deres partnerskab med os.

Vi håber, at du kan lide informationen her og finder den nyttig. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere oplysninger eller at planlægge opfølgende diskussioner!

Med venlig hilsen,
David Feeney
UK salgschef for virksomheder
AMCS Group

Digital transformation

Hvorfor mislykkes ca. 70% af alle digitale transformationsprojekter? Hovedårsagerne kan koges ned til, at man undervurderer forskellen mellem traditionel automatisering og digitalisering, samt den hastighed, hvormed det digitale ændrer forretningslandskabet. Læs mere
Tilbage

Digital transformation

Hvorfor mislykkes ca. 70% af alle digitale transformationsprojekter? Hovedårsagerne kan koges ned til, at man undervurderer forskellen mellem traditionel automatisering og digitalisering, samt den hastighed, hvormed det digitale ændrer forretningslandskabet. Digital transformation er ikke bare et nyt navn for det, IT gør. Denne fejlvurdering resulterer i en mangel på strategisk klarhed og disciplineret udførelse, hvilket får de fleste virksomheder til at vælge leverandører, der ikke kan levere de digitale løsninger, de virkelig har brug for.

En del af problemet er, at nutidens CIO'er og IT-direktører skal være meget fokuserede på omkostninger og risici, samtidig med at de skal drive en utrolig hurtig indførelse af ny teknologi. En løsning på dette er cloud-baserede platforme og software. Fuldt skalerbare SaaS-platforme er smidige nok til at vokse eller skrumpe i takt med, at virksomhedens behov ændrer sig, samtidig med at de praktisk talt eliminerer risikoen for kostbar nedetid. Disse fuldt administrerede miljøer betyder, at din infrastruktur og dine løsninger altid er tændt, altid opdateret og altid beskyttet mod de nyeste cybertrusler.

For en stor virksomhed med multinationale teams, der arbejder på projekter over hele verden, og som har brug for at forbinde, samarbejde og arbejde sikkert med kompatible systemer, giver disse cloud-baserede platforme rigtig god mening. De giver en virksomhed mulighed for at give sine medarbejdere de fleksible, mobile enheder, de har brug for til at arbejde og samarbejde som et team problemfrit i skyen, uanset deres fysiske placering - når som helst, hvor som helst og på enhver enhed.

En ERP-leverandør skal forstå din branche

Topledere i branchen vælger normalt ikke 'one-size-fits-all' ERP-software, og de risikerer heller ikke at investere i en uprøvet løsning. Og det er der en god grund til. Ledere skal være i stand til at levere optimale tjenester til deres kunder og med et effektivt cost/benefit-forhold. Læs mere
Tilbage

En ERP-leverandør skal forstå din branche

Topledere i branchen vælger normalt ikke 'one-size-fits-all' ERP-software, og de risikerer heller ikke at investere i en uprøvet løsning. Og det er der en god grund til. Ledere skal være i stand til at levere optimale tjenester til deres kunder og med et effektivt cost/benefit-forhold. Hvis din softwareleverandør ikke forstår alle detaljerne i din virksomhed, som f.eks. forskellene mellem indsamling af husholdningsaffald og industriel genanvendelse, vil det være en stor udfordring at finde den rigtige løsning. Et tæt partnerforhold med din softwareleverandør er afgørende for at garantere service og effektivitet.

Et andet vigtigt aspekt at overveje, når man vælger en ERP-partner, er, hvor engageret de er i at investere i innovation. Når din branche ændrer sig, og dine tjenester udvikler sig, skal dine softwareløsninger også ændre sig. Hos AMCS arbejder vi tæt sammen med vores kunder for at forudse deres skiftende behov og udvikle løsninger, der kan løse deres specifikke brancheproblemer.

Vækstinnovation: Øget synlighed og operationel kontrol

At opnå en drift, der virkelig er "i kontrol", kræver et system, der giver dig mulighed for at se både det store billede med et fugleperspektiv af den samlede drift og de relevante detaljer, når du har brug for at gå i dybden og analysere hullerne. Det kan en end-to-end-løsning levere. Læs mere
Tilbage

Vækstinnovation: Øget synlighed og operationel kontrol

At opnå en drift, der virkelig er "i kontrol", kræver et system, der giver dig mulighed for at se både det store billede med et fugleperspektiv af den samlede drift og de relevante detaljer, når du har brug for at gå i dybden og analysere hullerne. Det kan en end-to-end-løsning levere. Evnen til at planlægge, optimere og disponere inden for en løsning med mobil arbejdsstyrke og workflow-baserede systemer, der understøtter administration og styring af transportoperationer, er et uvurderligt aktiv for ethvert driftsteam.

Digitale engagementsplatforme, der letter kommunikationen med kunder og med partnere i servicekæden, er en anden løsning, der i høj grad forbedrer Operations' evne til at få en stærk indsigt i virksomheden.

Den store fordel her er adgangen til indsigt, der kan hjælpe virksomheden med at differentiere sig med innovationer i produkter og tjenester, der er baseret på, hvad kunder og partnere siger og gør. Kombinationen af effektivitet, skalerbarhed og høj synlighed i systemet er en vigtig drivkraft for vækst og innovation, hvilket fører til utallige muligheder for nye indtægtsstrømme.

AMCS' vision: MRF'ens fremtid

Digital transformation forventes at få indflydelse på stort set alle dele af affaldshåndteringsindustrien. Et af disse områder er materialegenvindingsanlæg, og vi er allerede begyndt at se spændende ideer dukke op omkring konceptet "det forbundne MRF" og "affaldsfabrikken".

AMCS arbejder på at spille en vigtig rolle i omdannelsen af det traditionelle affaldsbehandlingsanlæg - uanset om det er konventionelt, genbrug, W2E, restdeponi, anaerob nedbrydning eller noget andet - til sofistikerede, digitaliserede og højt automatiserede anlæg.

Realtidssynligheden af lagerniveauer integreret med tredjepartsdata for at lette efterspørgselsplanlægningen er en stor del af de løsninger, systemet kan levere for at hjælpe fremtidsorienterede virksomheder med uafbrudt forsyningsflow til deres W2E- eller papirfabrikspartneranlæg, for eksempel.

Denne synlighed kombineret med effektive pris- og kontraktstyringsfunktioner betyder, at den forbundne MRF kan drives som enhver anden moderne fabrik baseret på lean og effektive processer - med reduceret indtægtslækage og højere marginer.

Her er et par af de eksisterende AMCS-innovationer i Material Inbound:

AMCS DAT (førerassisteret terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) giver helt ubemandede brovægtstransaktioner gennem automatiseret identifikation og certificering. Læs mere
Tilbage

AMCS DAT (førerassisteret terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) giver helt ubemandede brovægtstransaktioner gennem automatiseret identifikation og certificering.

Underskrifter indfanges elektronisk, og vejningsdata overføres automatisk til backoffice-systemet, hvilket letter lagerstyring, kontraktstyring og faktureringsoplysninger i realtid.

Lokale myndigheder og andre affaldsleverandører kan bruge webportalteknologien til at forhåndsgodkende indgående affaldstransporter til brovægten, hvilket eliminerer papirbaserede processer og ventetid for køretøjerne.

Risikoen for svigagtig vejning minimeres ved at forbinde DAT med barriererne, så lastbilerne ikke kan forlade vægten, før de er korrekt behandlet.

App til mobil karaktergivning

AMCS Mobile Grading-appen gør det muligt at eliminere papirbaserede processer til inspektion og klassificering af indgående materiale. Læs mere
Tilbage

App til mobil karaktergivning

AMCS Mobile Grading-appen gør det muligt at eliminere papirbaserede processer til inspektion og klassificering af indgående materiale.

Forurening kan kategoriseres og kvantificeres direkte i appen, som derefter opdaterer lagerdata i realtid for at give nøjagtige faktureringsoplysninger.

Leverandører får elektronisk besked med nøjagtige fakturaer, hvilket eliminerer kostbar afstemningstid.

AMCS' kundeportal

AMCS Customer Portal er en selvbetjeningsløsning, der automatiserer kundernes adgang til service- og kontooplysninger i realtid. Portalen giver dine kunder mulighed for at se deres vejninger, fakturaer, ordreanmodninger og meget mere døgnet rundt. Læs mere
Tilbage

AMCS' kundeportal

AMCS Customer Portal er en selvbetjeningsløsning, der automatiserer kundernes adgang til service- og kontooplysninger i realtid. Portalen giver dine kunder mulighed for at se deres vejninger, fakturaer, ordreanmodninger og meget mere døgnet rundt.

Vores kunder har været i stand til at forbedre tilfredsheden med op til 33% ved at gøre kvalitetsinformation i realtid tilgængelig online når som helst og hvor som helst.

At bruge det som deres digitale supportcenter har betydet en betydelig reduktion i antallet af opkald, og automatisering af de mest almindelige kundeinteraktioner har gjort det muligt for AMCS' kunder at strømline kundeserviceressourcerne bedre.

AES

AES betjener over 70.000 private hjem og 6.000 erhvervskunder og er Irlands førende affaldshåndteringsvirksomhed. De håndterer genanvendeligt, organisk og almindeligt affald og bruger ca. 165 køretøjer til i gennemsnit mellem 400 og 500 indsamlinger pr. rute.

Tidligere blev indsamlingsruterne planlagt af chaufførerne, hvilket resulterede i ineffektive ruter, glemte skraldespande og utilfredse kunder. AES valgte AMCS Route Planner til at optimere deres affaldstransport. Resultatet har været spektakulære omkostningsbesparelser og en stærkt forbedret kundeservice.

Siden AES investerede i AMCS-platformen, har de været i stand til at opnå den højeste RepTrak-score (Corporate Reputation Management) af alle affaldshåndteringsvirksomheder i Irland.

Download AES Success Story

Læs mere om, hvordan AES sparede spektakulære omkostninger og forbedrede kundeservicen.

Download Success Story

"Guided Navigation" giver ruteinformation digitalt, direkte til chauffører for Veolia Tyskland.

Med guidet navigation har AMCS bidraget til en række af Veolias forretningsdrivere, herunder reduktion af den tid, der er nødvendig til chaufføruddannelse, deling af ruteviden på en digital platform og forbedring af servicekvaliteten ved ikke at mangle skraldespande osv.

Derudover mindsker systemet også sikkerhedsrisici ved at tilbyde forudplanlagte ruter. Det bidrager til offentlighedens og chaufførernes sikkerhed og forbedrer den generelle trafiksikkerhed.

Kontakt os for at aftale en samtale med Veolia Tyskland, hvis du gerne vil vide mere om dette projekt.

Ressourcer

Brochure

Brochure om administration af virksomhedsressourcer

Video

Sådan forbedrede AES kundeservicen og sparede omkostninger

Blog

Pilotstyret navigation: Informationsruter digitalt tilgængelige for Veolia-bilister Tyskland

Få vist andre ressourcer
DEMO

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på