Velkommen til Viridor-websiden!
Sikke en ekstraordinær tid, vi befinder os i, både forretningsmæssigt og personligt. Jeg håber inderligt, at I og jeres familier alle har det godt og sikkert!
Det seneste år har budt på massive udfordringer for kommunikationen med kunderne og gjort vores foretrukne metode, personlige møder ansigt til ansigt, umulig. Så vi har forsøgt at skabe nye måder at holde vores mest værdsatte kunder som Viridor informeret med relevant indhold og opdateringer.
Ny teknologi, der fremmer innovation, smidighed og omkostningsbesparelser
Legacy-systemer, der ikke er skalerbare, indkøbte systemer, der ikke kan integreres, for mange manuelle og papirbaserede processer - hvad har alle disse ting til fælles? Læs mereNy teknologi, der fremmer innovation, smidighed og omkostningsbesparelser
Ældre systemer, der ikke er skalerbare, opkøbte systemer, der ikke kan integreres, for mange manuelle og papirbaserede processer - hvad har alle disse ting til fælles? De stagnerer væksten, ødelægger kundeoplevelsen og tillader indtægter og marginer at forsvinde på grund af manglende synlighed i forretningen og fleksibilitet til at reagere hurtigt på markedsændringer.
Med nutidens teknologi kan en enkelt fleksibel løsning levere en skalerbar infrastruktur fra ordre til betalingsmodtagelse, der hjælper dig med at øge indtægterne, beskytte marginerne og optimere kundeoplevelsen. Ordrer og transport er afstemt efter optimal kapacitetsudnyttelse af køretøjer, anlæg og andre aktiver. Et integreret system gør salgsprocesserne ensartede og giver samtidig mulighed for kontraktstyring, dynamisk prissætning og personlige serviceniveauer for kunderne. Og det kan gøre alt dette på tværs af flere virksomheder, lokationer og regioner.
Sidst, men bestemt ikke mindst, er et fuldt integreret system ikke kun papirløst og hurtigt, men de data, det automatisk indsamler fra alle aspekter af driften, bliver behandlet i intelligente dashboards, der giver dig mulighed for at se præcis, hvad der sker, og hvor innovation og præstationsforbedringer kan hjælpe med at fremskynde væksten på toplinjen og øge rentabiliteten på bundlinjen.
Automatisering for mere effektivitet og mindre indtægtslækage
Uden en standardiseret IT-løsning til forretningsprocesserne er det let at miste overblikket over, hvad der foregår i en voksende organisation, især når det gælder kundestrategi og rentabilitet. Læs mereAutomatisering for mere effektivitet og mindre indtægtslækage
Uden en standardiseret IT-løsning til forretningsprocesserne er det nemt at miste overblikket over, hvad der foregår i en voksende organisation, især når det gælder kundestrategi og rentabilitet. Den manglende synlighed kan betyde indtægtslækage på en række områder, fra dårlig udnyttelse af aktiver til forkerte prisstrategier og dyrt omarbejde på grund af kundeklager.
Automatisering af driftsprocesser i en omfattende og integreret end-to-end-løsning, der er specielt designet til affaldshåndtering og genbrug, er en meget effektiv måde at lukke alle disse huller på. Alt arbejde planlægges korrekt, automatiseres optimalt (men manuelt, hvor det er nødvendigt), overvåges og måles i et system, der løbende kan håndtere virksomhedens kompleksitet.
Håndtering af de utallige kompleksiteter, der følger med affaldshåndtering og genbrug, er netop grunden til, at digitalisering kan give så stor en fordel. Automatisering gør det muligt at styre kontrakter med flere niveauer konsekvent, arbejde med prisindeksering baseret på flere markedsfaktorer, styre underleverandører effektivt, styre materialeplanlægning, transport og brovægte samt fuldt integrerede og realtidsordrer, ruteplanlægning, afsendelse, fakturering og betalinger. Når alt dette er gjort, leverer systemet nemt de nødvendige analyser og rapporter, så du altid ved præcis, hvad der foregår.
Fordelene ved omstillingen til en cirkulær økonomi
Det er ofte udfordrende nok at leve op til de stadigt voksende lovkrav om at overholde miljøreglerne, men at være på forkant med udviklingen i affaldshåndteringsbranchen i dag betyder også, at man skal udvikle sig væk fra den stillestående servicebaserede indsamlings- og leveringsproces til en ressourcestyringsbaseret tilgang. Læs mereFordelene ved omstillingen til en cirkulær økonomi
Det er ofte udfordrende nok at leve op til de stadigt voksende lovkrav for at overholde miljøreglerne, men at være på forkant med udviklingen i affaldshåndteringsbranchen i dag betyder også, at man skal udvikle sig væk fra den stillestående servicebaserede indsamlings- og leveringsproces til en ressourcestyringsbaseret tilgang. Det handler ikke længere kun om omkostningerne ved overholdelse, revisioner og bøder. Kunderne vil vide alt om miljøpåvirkningen, og de virksomheder, der har et reelt ry for bæredygtig, værdiskabende genanvendelse, har en klar fordel.
End-to-end-digitalisering af indsamlingstjenester og genbrugsworkflows tilføjer et vigtigt lag af synlighed og sporbarhed, som gør det meget nemmere at overholde standarder og opretholde et højt niveau af socialt ansvar. Resultatet er ofte højere udbytte og bedre priser samt øget kundefastholdelse og flere kunder. Fordelene på bundlinjen omfatter reducerede omkostninger til compliance, både i aktiviteter og rapportering, og maksimering af ressourcer og materialeudnyttelse.
Materialestyring er en afgørende del af enhver rentabel og bæredygtig forretningsmodel i den cirkulære økonomi. Med integration af brovægte og vægtsystemer og automatiserede muligheder for materialesortering, kvalitetsevaluering og lagerstyring falder omkostningerne til materialer, affald og transport, mens indtægterne fra ressourcer stiger.
AMCS DAT (førerassisteret terminal)
AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) giver helt ubemandede brovægtstransaktioner gennem automatiseret identifikation og certificering. Læs mereAMCS DAT (førerassisteret terminal)
AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) giver helt ubemandede brovægtstransaktioner gennem automatiseret identifikation og certificering.
Underskrifter indfanges elektronisk, og vejningsdata overføres automatisk til backoffice-systemet, hvilket letter lagerstyring, kontraktstyring og faktureringsoplysninger i realtid.
Lokale myndigheder og andre affaldsleverandører kan bruge webportalteknologien til at forhåndsgodkende indgående affaldstransporter til brovægten, hvilket eliminerer papirbaserede processer og ventetid for køretøjerne.
Risikoen for svigagtig vejning minimeres ved at forbinde DAT med barriererne, så lastbilerne ikke kan forlade vægten, før de er korrekt behandlet.
App til mobil karaktergivning
AMCS Mobile Grading-appen gør det muligt at eliminere papirbaserede processer til inspektion og klassificering af indgående materiale. Læs mereApp til mobil karaktergivning
AMCS Mobile Grading-appen gør det muligt at eliminere papirbaserede processer til inspektion og klassificering af indgående materiale.
Forurening kan kategoriseres og kvantificeres direkte i appen, som derefter opdaterer lagerdata i realtid for at give nøjagtige faktureringsoplysninger.
Leverandører får elektronisk besked med nøjagtige fakturaer, hvilket eliminerer kostbar afstemningstid.
AMCS' kundeportal
AMCS Customer Portal er en selvbetjeningsløsning, der automatiserer kundernes adgang til service- og kontooplysninger i realtid. Portalen giver dine kunder mulighed for at se deres vejninger, fakturaer, ordreanmodninger og meget mere døgnet rundt. Læs mereAMCS' kundeportal
AMCS Customer Portal er en selvbetjeningsløsning, der automatiserer kundernes adgang til service- og kontooplysninger i realtid. Portalen giver dine kunder mulighed for at se deres vejninger, fakturaer, ordreanmodninger og meget mere døgnet rundt.
Vores kunder har været i stand til at forbedre tilfredsheden med op til 33% ved at gøre kvalitetsinformation i realtid tilgængelig online når som helst og hvor som helst.
At bruge det som deres digitale supportcenter har betydet en betydelig reduktion i antallet af opkald, og automatisering af de mest almindelige kundeinteraktioner har gjort det muligt for AMCS' kunder at strømline kundeserviceressourcerne bedre.
Download AES Success Story
Læs mere om, hvordan AES sparede spektakulære omkostninger og forbedrede kundeservicen.
Download Success StoryAES
AES betjener over 70.000 private hjem og 6.000 erhvervskunder og er Irlands førende affaldshåndteringsvirksomhed. De håndterer genanvendeligt, organisk og almindeligt affald og bruger ca. 165 køretøjer til i gennemsnit mellem 400 og 500 indsamlinger pr. rute.
Tidligere blev indsamlingsruterne planlagt af chaufførerne, hvilket resulterede i ineffektive ruter, glemte skraldespande og utilfredse kunder. AES valgte AMCS Route Planner til at optimere deres affaldstransport. Resultatet har været spektakulære omkostningsbesparelser og en stærkt forbedret kundeservice.