Dansk
Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt
Kontakt osBrochurer

Viridor

Hej Viridor-team!

Ring tilbage til mig

Velkommen til Viridor-websiden!

Sikke en ekstraordinær tid, vi befinder os i, både forretningsmæssigt og personligt. Jeg håber inderligt, at I og jeres familier alle har det godt og sikkert!

Det seneste år har budt på massive udfordringer for kommunikationen med kunderne og gjort vores foretrukne metode, personlige møder ansigt til ansigt, umulig. Så vi har forsøgt at skabe nye måder at holde vores mest værdsatte kunder som Viridor informeret med relevant indhold og opdateringer.

Vi har samlet dem alle på denne webside, så du kan læse dem, når det passer dig.

En af de ting, vi gør, som jeg tror, du vil være meget interesseret i, er den nye 8.5-version af vores AMCS Platform. Den har et par specifikke funktioner, som kan være yderst nyttige for din virksomhed:

  • Transportation Management System (TMS) - automatiserer planlægning, afsendelse og sporing i en intuitiv brugergrænseflade og guidet navigation.
  • Arbejdscenter for genbrug og materialestyring - integrerer flows for lagerstyring, produktionsskift og sorterings- og kvalitetsevalueringer
  • Arbejdscenter for rapportering og analyse - selvbetjent forretningsinformation, KPI'er og analyser, der nu også omfatter dashboards til debitorer med oplysninger om ældning.
  • Mobile Workforce - direkte mobilkommunikation, informationsdeling og sporing med chauffører, nu opgraderet med stednoter til chauffører, geofencing, integration af digital videooptagelse og meget mere.

Du kan læse alt om de nye funktioner i 8.5-udgaven ved at klikke på knappen til højre.

Vores mål hos AMCS er at være en forretningspartner, ikke bare en softwareleverandør, og jeg håber, at denne side giver en smagsprøve på det. Vi ville gerne vise dig lidt relevant (og forhåbentlig værdifuldt) indhold om digital transformation, samt hvad nogle af vores andre kunder opnår gennem deres partnerskab med os.

Vi håber, du kan lide informationen her og finder den nyttig. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere oplysninger eller at planlægge opfølgende diskussioner!

Ny teknologi, der fremmer innovation, smidighed og omkostningsbesparelser

Legacy-systemer, der ikke er skalerbare, indkøbte systemer, der ikke kan integreres, for mange manuelle og papirbaserede processer - hvad har alle disse ting til fælles? Læs mere
Tilbage

Ny teknologi, der fremmer innovation, smidighed og omkostningsbesparelser

Ældre systemer, der ikke er skalerbare, opkøbte systemer, der ikke kan integreres, for mange manuelle og papirbaserede processer - hvad har alle disse ting til fælles? De stagnerer væksten, ødelægger kundeoplevelsen og tillader indtægter og marginer at forsvinde på grund af manglende synlighed i forretningen og fleksibilitet til at reagere hurtigt på markedsændringer.

Med nutidens teknologi kan en enkelt fleksibel løsning levere en skalerbar infrastruktur fra ordre til betalingsmodtagelse, der hjælper dig med at øge indtægterne, beskytte marginerne og optimere kundeoplevelsen. Ordrer og transport er afstemt efter optimal kapacitetsudnyttelse af køretøjer, anlæg og andre aktiver. Et integreret system gør salgsprocesserne ensartede og giver samtidig mulighed for kontraktstyring, dynamisk prissætning og personlige serviceniveauer for kunderne. Og det kan gøre alt dette på tværs af flere virksomheder, lokationer og regioner.

Sidst, men bestemt ikke mindst, er et fuldt integreret system ikke kun papirløst og hurtigt, men de data, det automatisk indsamler fra alle aspekter af driften, bliver behandlet i intelligente dashboards, der giver dig mulighed for at se præcis, hvad der sker, og hvor innovation og præstationsforbedringer kan hjælpe med at fremskynde væksten på toplinjen og øge rentabiliteten på bundlinjen.

Automatisering for mere effektivitet og mindre indtægtslækage

Uden en standardiseret IT-løsning til forretningsprocesserne er det let at miste overblikket over, hvad der foregår i en voksende organisation, især når det gælder kundestrategi og rentabilitet. Læs mere
Tilbage

Automatisering for mere effektivitet og mindre indtægtslækage

Uden en standardiseret IT-løsning til forretningsprocesserne er det nemt at miste overblikket over, hvad der foregår i en voksende organisation, især når det gælder kundestrategi og rentabilitet. Den manglende synlighed kan betyde indtægtslækage på en række områder, fra dårlig udnyttelse af aktiver til forkerte prisstrategier og dyrt omarbejde på grund af kundeklager.

Automatisering af driftsprocesser i en omfattende og integreret end-to-end-løsning, der er specielt designet til affaldshåndtering og genbrug, er en meget effektiv måde at lukke alle disse huller på. Alt arbejde planlægges korrekt, automatiseres optimalt (men manuelt, hvor det er nødvendigt), overvåges og måles i et system, der løbende kan håndtere virksomhedens kompleksitet.

Håndtering af de utallige kompleksiteter, der følger med affaldshåndtering og genbrug, er netop grunden til, at digitalisering kan give så stor en fordel. Automatisering gør det muligt at styre kontrakter med flere niveauer konsekvent, arbejde med prisindeksering baseret på flere markedsfaktorer, styre underleverandører effektivt, styre materialeplanlægning, transport og brovægte samt fuldt integrerede og realtidsordrer, ruteplanlægning, afsendelse, fakturering og betalinger. Når alt dette er gjort, leverer systemet nemt de nødvendige analyser og rapporter, så du altid ved præcis, hvad der foregår.

Fordelene ved omstillingen til en cirkulær økonomi

Det er ofte udfordrende nok at leve op til de stadigt voksende lovkrav om at overholde miljøreglerne, men at være på forkant med udviklingen i affaldshåndteringsbranchen i dag betyder også, at man skal udvikle sig væk fra den stillestående servicebaserede indsamlings- og leveringsproces til en ressourcestyringsbaseret tilgang. Læs mere
Tilbage

Fordelene ved omstillingen til en cirkulær økonomi

Det er ofte udfordrende nok at leve op til de stadigt voksende lovkrav for at overholde miljøreglerne, men at være på forkant med udviklingen i affaldshåndteringsbranchen i dag betyder også, at man skal udvikle sig væk fra den stillestående servicebaserede indsamlings- og leveringsproces til en ressourcestyringsbaseret tilgang. Det handler ikke længere kun om omkostningerne ved overholdelse, revisioner og bøder. Kunderne vil vide alt om miljøpåvirkningen, og de virksomheder, der har et reelt ry for bæredygtig, værdiskabende genanvendelse, har en klar fordel.

End-to-end-digitalisering af indsamlingstjenester og genbrugsworkflows tilføjer et vigtigt lag af synlighed og sporbarhed, som gør det meget nemmere at overholde standarder og opretholde et højt niveau af socialt ansvar. Resultatet er ofte højere udbytte og bedre priser samt øget kundefastholdelse og flere kunder. Fordelene på bundlinjen omfatter reducerede omkostninger til compliance, både i aktiviteter og rapportering, og maksimering af ressourcer og materialeudnyttelse.

Materialestyring er en afgørende del af enhver rentabel og bæredygtig forretningsmodel i den cirkulære økonomi. Med integration af brovægte og vægtsystemer og automatiserede muligheder for materialesortering, kvalitetsevaluering og lagerstyring falder omkostningerne til materialer, affald og transport, mens indtægterne fra ressourcer stiger.

Infrastrukturen til at håndtere alle former for risici

Når IT-infrastrukturen er så effektiv, som den bør være til at understøtte forretningsaktiviteterne, har det vidtrækkende konsekvenser: øget kundetilfredshed, chaufførtilfredshed, sikrere arbejdsmiljøer, compliance og datasikkerhed, synlighed omkring performance og business intelligence.

Når det er fleksibelt, skalerbart og nemt at integrere de forskellige operationer med hinanden, er det en yderst effektiv måde at understøtte både mennesker og processer på, efterhånden som virksomheden vokser og ændrer sig.

Overvej, hvordan et effektivt system kan reducere forretnings- og driftsrisici i:

  • Kundetilfredshed - standardiserede kontrakter, multi-channel og 24/7 engagement, opfyldelse af forventninger til den rigtige pris, nøjagtig fakturering
  • Chaufførtilfredshed og -sikkerhed - moderne og brugervenlig træning, sikkerhedstjek af chauffører, digital sporing og ruteark, guidet navigation
  • Compliance - fuldt reviderbare data, opdaterede lovkrav tilgængelige for alle, sikkerhed i virksomhedsklassen mod datatab
  • Ydeevne/rentabilitet - fleksibel rapportering af undtagelser og tendenser, én nøjagtig informationskilde på tværs af virksomheden

AMCS innoverer alle aspekter af affalds- og genanvendelsesbranchen

Teknologi driver hurtige forandringer i affalds- og genbrugsindustrien, og at se affald som en ressource er ikke længere kun teoretisk - AMCS spiller også sin rolle og fokuserer på, hvordan vi kan muliggøre spændende koncepter som "The Connected MRF" og "The Waste Factory".

Her er et par eksempler på de digitale innovationer, AMCS har til rådighed for at strømline materialeindgang, sortering og 24/7-adgang for kunderne:

AMCS DAT (førerassisteret terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) giver helt ubemandede brovægtstransaktioner gennem automatiseret identifikation og certificering. Læs mere
Tilbage

AMCS DAT (førerassisteret terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) giver helt ubemandede brovægtstransaktioner gennem automatiseret identifikation og certificering.

Underskrifter indfanges elektronisk, og vejningsdata overføres automatisk til backoffice-systemet, hvilket letter lagerstyring, kontraktstyring og faktureringsoplysninger i realtid.

Lokale myndigheder og andre affaldsleverandører kan bruge webportalteknologien til at forhåndsgodkende indgående affaldstransporter til brovægten, hvilket eliminerer papirbaserede processer og ventetid for køretøjerne.

Risikoen for svigagtig vejning minimeres ved at forbinde DAT med barriererne, så lastbilerne ikke kan forlade vægten, før de er korrekt behandlet.

App til mobil karaktergivning

AMCS Mobile Grading-appen gør det muligt at eliminere papirbaserede processer til inspektion og klassificering af indgående materiale. Læs mere
Tilbage

App til mobil karaktergivning

AMCS Mobile Grading-appen gør det muligt at eliminere papirbaserede processer til inspektion og klassificering af indgående materiale.

Forurening kan kategoriseres og kvantificeres direkte i appen, som derefter opdaterer lagerdata i realtid for at give nøjagtige faktureringsoplysninger.

Leverandører får elektronisk besked med nøjagtige fakturaer, hvilket eliminerer kostbar afstemningstid.

AMCS' kundeportal

AMCS Customer Portal er en selvbetjeningsløsning, der automatiserer kundernes adgang til service- og kontooplysninger i realtid. Portalen giver dine kunder mulighed for at se deres vejninger, fakturaer, ordreanmodninger og meget mere døgnet rundt. Læs mere
Tilbage

AMCS' kundeportal

AMCS Customer Portal er en selvbetjeningsløsning, der automatiserer kundernes adgang til service- og kontooplysninger i realtid. Portalen giver dine kunder mulighed for at se deres vejninger, fakturaer, ordreanmodninger og meget mere døgnet rundt.

Vores kunder har været i stand til at forbedre tilfredsheden med op til 33% ved at gøre kvalitetsinformation i realtid tilgængelig online når som helst og hvor som helst.

At bruge det som deres digitale supportcenter har betydet en betydelig reduktion i antallet af opkald, og automatisering af de mest almindelige kundeinteraktioner har gjort det muligt for AMCS' kunder at strømline kundeserviceressourcerne bedre.

Download AES Success Story

Læs mere om, hvordan AES sparede spektakulære omkostninger og forbedrede kundeservicen.

Download Success Story

AES

AES betjener over 70.000 private hjem og 6.000 erhvervskunder og er Irlands førende affaldshåndteringsvirksomhed. De håndterer genanvendeligt, organisk og almindeligt affald og bruger ca. 165 køretøjer til i gennemsnit mellem 400 og 500 indsamlinger pr. rute.

Tidligere blev indsamlingsruterne planlagt af chaufførerne, hvilket resulterede i ineffektive ruter, glemte skraldespande og utilfredse kunder. AES valgte AMCS Route Planner til at optimere deres affaldstransport. Resultatet har været spektakulære omkostningsbesparelser og en stærkt forbedret kundeservice.

Siden AES investerede i AMCS-platformen, har de været i stand til at opnå den højeste RepTrak-score (Corporate Reputation Management) af alle affaldshåndteringsvirksomheder i Irland.

Ressourcer

Brochure

AMCS Løn Brochure

Brochure

Brochure om administration af virksomhedsressourcer

Video

Sådan forbedrede AES kundeservicen og sparede omkostninger

Få vist andre ressourcer
DEMO

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på